Heiissan:) Eli en oo nytte postannu mtn pitkään aikaan kun kone sano sopimuksen irti mutta tänään pääsin tänne Saaralle kirjoittelemaan:))
Syyslomalla lähdettiin Nuuttin ja Ninnin kanssa mökille Puumalaan!
Nuutti juoksi heti autostapäästyä suoraan uimaan ja olisi voinu vaikka puluta siellä koko päivän!!!
Ninnikin (JOPA) uskaltautu kastella turkkinsa:))!!! Koirat nautti olostansa kun saivat olla päivät pitkät vapaan pihalla ja tulla halutessaan sisälle.
Nuutti ja Ninni olivat niin likaisia ja haisivat ihan hirveiltä mökkireissun jälkeen!
Joten jynssättiin äidin kanssa kaikki mökki hajut ja pölyt pois!
Ninniltä loppuivat vihdoinkin juoksut niin Nutti pääsi taas kotiutumaan mummolasta! Ja agilitykin sai taas jatkua ! :D Viime treeneissä tehtiin viskikäänöstä tai jotain viski sanalla alkavaa agility ohjausliikettä... Ninni meni hyvin ja minäkin muistin radan hyvin ja ohjauksetkin sujuivat aika mallikaaseen tapaan:) -ida
Unohdin mainita äskösessä postauksessa laivamatkan syytä eli tässä se olisi:
Saro oli tällä viikolla Tallinnan Rakvere national dog show:ssa näyttelyissä.
Itse en siellä ollut mukana, mutta tässä Saron tulokset:
Ex1, CQ, Vet-CC, BOB-Vet, Best Bitch 2 + BIS-Vet 2 (Englanniksi siis)
Ja hyvinhän on taas mennyt :) Aneridee Rainbow Glitter<3 glittering again :)-saara
